dinsdag 12 juni 2007

bode

bloed gegeven,
cellen geteld,
informatie gekregen,
en...

nog geen ridder op wit paard te bespeuren,
helaas!

MAAR...
elke ridder heeft een bode,
voorlopers worden ze genoemd.
en deze hebben zich reeds bij mijn sneeuwleger gevoegd,
en wachten mee af.

dit leger der ijsbeesten heeft trouwens goed naar mama en papa gekeken,
het heeft gevochten, geknokt, zich geweerd en nooit opgegeven,
en steeds met een nooit aflatend optimisme !


dansen, zingen, springen, lachen en plezier,
het is de laatste tijd een leuk sfeertje hier.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lore, Sam, Ben en Ellen

Ik vecht,knok en duim met jullie mee op een goede afloop zodat jullie met opgegeven hoofd de toekomst tegenmoet kunnen gaan. Laat ze daar maar allemaal eens zien dat jullie samen een sterk gezinnetje zijn.

Anoniem zei

Kiekeboe,

Moesten wij nu kunnen toveren dan zouden wij voor jou een grote sterke witte prins toveren....

Hoe dan ook toveren kunnen we niet maar we duimen heel hard met jullie mee en zenden jullie veel lieve groeten en knuffels...

Claude, Evelien, Lennert en Corneel

Anoniem zei

dag lieve Ben, Ellen, Lore, en ergens op de arm: kleine Sam,
bij het lezen van het stukje-van-vandaag dacht ik aan Ramses Shaffy's lied (lang geleden!):
'zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder',
jullie voegen er nog dansen bij...wat goed** dance the ups, dance the downs,
wij hoppen mee, met jullie, duim omhoog, dàg!
kris, han, youri

Anoniem zei

Dikke duim, grote Lore!
Liefs Els, David en the kids!

Anoniem zei

Dag prinses,

Blijven vechten hé prinsesje, wij vechten en duimen nog volop mee.

Als Mare en Cato prinsesje spelen zal ik zeggen dat ze hun prins maar eens moeten bellen dat jij hem zo vlug mogelijk verwacht.

Groetjes en betoverende kusjes van
Katrien, Joel, Mare en Cato

Anoniem zei

Zeg Loreke,

Zal tante Mich eens haar grote keel openzetten (ze kan dat goed !) en die ridder op dat witte paard eens in galop laten arriveren ?
k' Hoor hem al afkomen....

dikke kus van ons allen uit Drongen.

Anoniem zei

dag nichtje,geen nood..Ik heb mijn prins op het witte paard ook nog niet gevonden of gezien...Maar geen paniek want voor zo'n "schatjes" als ons moet toch wel één "prins" bezwijken!Zeker blijven springen, dansen en lachen dat doet jouw nicht ook! Zo komen we er wel hé meid! tot binnenkort! xxxxxxxx Mieke

Anoniem zei

hallo
ik heb jullie blog gekregen dankzij familie van jullie en ben wel blij want zo weet ik dat alles goed gaat met jullie meid. ik ben de mama van Ashley wij verbleven/verblijven ook op 3K6.
hopelijk zien we elkaar eens terug hopelijk ,iet in dewandelgangen maar ergens op een bijeenkomst of zo

groetjes wendy
ashley haar site is http://groups.msn.com/onsashley