dinsdag 17 april 2007

belgië

België is toch een goed land om in te wonen,
lekker eten,
vriendelijke mensen,
onderwijs op hoog niveau,
een uitgewerkt sociale zekerheid,
en wat vandaag vooral belangrijk is: wisselvallig weer.
schone daagjes duren niet lang in belgië.

ik ben ervan overtuigd dat veel mensen mijn mening niet delen,
maar ik ben blij dat vandaag de zon niet meer schijnt,
zowel buiten als binnen.
de temperatuur van buiten komt binnen,
blijft binnen,
en verwarmt ook mijn binnenkant
zodat ik niet naar buiten kan.

maar dat is dus nu voorbij.
zowel buiten als binnen is het koeler,
en ik mag vandaag naar huis
en dat maakt me buitengewoon blij van binnen.

eind april check ik sowieso terug in,
part three.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

goed gedaan flinke meid. Dikke kus voor jou, je mama en papa en je broer.

Lisa

Anoniem zei

Goed zo.....flink gedaan.

ook wij zijn blij dat jullie eventjes tot rust kunnen komen.

Dikke duim!

Anoniem zei

lieve lore,

wij (dat zijn wouter en an) volgen jouw blog nogal 'stilzwijgend', maar je bent daarom niet minder vaak in onze gedachten!
k heb vandaag besloten mijn 'blogvrees' te overwinnen en vanaf nu ook echt te laten merken dat we er zijn voor jou en je gezinnetje.

ben alvast blij goed nieuws te lezen vandaag!
geniet van het koelere binnen en buiten (je ben er niet alleen mee ...)en van t gezelschap van je pas uitgebreide familie.

liefs,
an van wouter.

Anoniem zei

dag lore

veel plezier thuis met je broertje, je mama en papa

tante kristine

Anoniem zei

Joepie!! Al dat getoeter heeft dus flink geholpen, ik ben blij dat jullie met z'n vieren weer thuis kunnen zijn.

Mieke

Anoniem zei

Bravo Lore !

Ga maar weer naar kleine broer, want hij was je al aan het missen.

Dikke knuffel allemaal

tanta Mieke

Anoniem zei

Kiekeboe,

Bravo ! Bravo aan alle duimers groot en klein die er steeds voor Lore (en papa, mama en broertje ) zijn. Geniet van alles thuis.
Knuffel,
Evelien, Claude,Lennert en Corneel

Anoniem zei

Kiekeboe,

Bravo ! Bravo aan alle duimers groot en klein die er steeds voor Lore (en papa, mama en broertje ) zijn. Geniet van alles thuis.
Knuffel,
Evelien, Claude,Lennert en Corneel

Anoniem zei

Hey Lore,

Ik was vergeten hoe was: het leven door een roze bril.

Je bent een prachtmeid!

geef een kus aan Sam en een kuffel aan mama en papa

Melanie & Jorgen

Anoniem zei

Wat een mooie foto met je mama!

thumbs up!

Kristof

Anoniem zei

joepie! naar huis! geniet er van!

zoen

Spelen in Holdaal zei

seg lore, ge hebt mij geïnspireerd om ook een blog te maken. :)
altijd welkom in ons holdaal hier, je ziet maar...

zoen