zaterdag 14 april 2007

broertje

dag allemaal,

hier ben ik weer even.
dit berichtje is een teken dat ik toch weer in mijn hospitel ben ingecheckt.
heb ondertussen kunnen genieten van acht heerlijke dagen thuis.
en thuis is nu: samen met vier.

toch even wennen zo'n klein babytje.
ik was al vergeten dat ik zelf nog zo klein ben geweest.
het is toch allemaal moeilijk te geloven, een klein mensje als sam.
en om me van zijn echtheid te vergewissen, doe ik af en toe een controle.
gewoon even aanporren ... komt er geluid uit, dan ben ik weer even gerust.

en nu dus even terug in uz.
mijn dromen over pinguïns en ijsberen hebben hun nut acht dagen en nachten bewezen.
de zomerse temperaturen van de laatste dagen hebben mijn winterdieren echter even afgeschrikt.
maar net zoals ik zullen ze vechten.
zomer, lente, winter en herfst.
en daar zal zo'n derderangs-wannebe-zonnetje niet veel aan kunnen doen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lore,

Ben niet blij dat ik jullie weer kan volgen, maar het zij zo...dus trek ik met de ganse noordpoolcrew mee ten strijde voor een volledige afkoeling!Ahoeeeee tegen de hitte, lang leve de ijstijden!

Dikke zoen, Lies

Anoniem zei

hallo lore,
goed gedaan thuis.
neem nu maar genoeg reserve met van bloed en plaatjes uit het hospitel zodat ge tot het einde van de maand kunt thuis blijven.
dikke knuffel van opa en omi

Anoniem zei

dag Lore en Sam
jullie zijn een ongelofelijk stelletje samen...
nu al kunnen jullie elkaar niet missen
alleen al het idee dat de gewone geluidjes een band scheppen tussen jullie beide, is toch iets waar veel broertjes en zusjes van dromen...
en hopelijk is dat "eventje terug in het UZ" van korte duur en zijn jullie heel vlug weer samen

dikkel knuffel
tante Kristine

Anoniem zei

Hé Lore,
Langs de ene kant blkij dat ik weer iets van jou hoor, maar eigenlijk hoor ik liever iets via bonpapa of bobonneke! want dan ben je thuis hé! ale, kzal jou wat ijsblokjes bezorgen, dan ben je zo ineens weer thuis!!
khad een paar dagen geleden al een heel bericht gestuurd, maar ja, kben geen computerfreak, dus iets verkeerd gedaan zeker? want tis niet toegekomen! dus nu maar opnieuw : dikke proficiat voor jou, mama en papa met die prachtige broer! kheb hem intussen al gezien, want jou mama kwam bij bobonneke, en ikke stond daar juist te babbelen met een gebuur! tis een echte schat! leuk voor jou hé, dat je nu als GROTE zus voor jouw broertje een echte kameraad wordt! en jij, als hele flinke meid, zult nog een grote steun worden voor jouw mama hé! jullie zijn een heel tof gezinnetje! Proficiat! veel liefs, Annie