zaterdag 28 april 2007

zee

deze week een bezoekje gebracht aan ons aller geliefde belgische kust,
en meer bepaald aan oostende, koningin der badsteden.
zachte lentebries op mijn snoet,
garnaaltje gegeten,
zand tussen mijn vingers gevoeld,
mijn teenafdrukken diep in het strand achtergelaten,
het koude zeewater over mijn hielen laten glijden,
kortom een deugddoend dagje
waardoor mijn energievat weer even opgevuld werd,
en ik kan je nu zeggen dat dit niet overbodig was.

ik heb al mijn energie kunnen gebruiken om mijn eerste dag in het hospitel door te komen.
mijn agenda in een notendop:
- plakker van katheter vervangen
- koorts meten
- bloed aftappen
- beenmergpunctie
- echocardio
- ruggemergpunctie
- opstart derde chemokuur
- 12 uur slapen

tijdens dit alles zat ik
met mijn hoofd op het strand,
met mijn tenen in het zand,
met mijn mama aan mijn hand,
met mijn papa aan de overkant,
met mijn broertje in zijn ledikant,

ook al doen ze hier soms ambetant,
in mijn dromen blijft het plezant!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lore,

Droom maar fijn van de afgelopen tijd thuis en de gezellige gezinsuitstap en voor je het weet is die derde kuur voorbij en kan je weer naar huis.
Een mooie foto trouwens, je hebt zo'n leuk lachje.
We denken aan je en je mama, papa en je broer. Maar vooral duimen we voor jou dat al die vervelende onderzoeken vlug verleden tijd zijn.

veel liefs,
cindy, stefan en twan.

Anoniem zei

Hallo,

Hier zijn we ook opnieuw...Leuk dat jullie een berg energie hebben kunnen verzamelen aan ons Belgisch zeetje...Hoe dan ook wij denken tijdens deze 3de chemokuur ook aan jullie en zenden jullie lieve groeten en een dikke zoen.
De Van Haverkes

Anoniem zei

Lieve Lore,

Energie opgedaan en er nu weer tegenaan. Droom maar verder van zon, zee en zand...en voor je het weet, ben je alweer thuis met mam, pap en broer en kan je weer spelen en slapen in je eigen bedje...Mooie foto trouwens, echt een zonne-kind :-)

Nog even....dikke kus, Lies en de rest

Anoniem zei

Go for it, Lore !!!


Liefs, Karen (CLB)