zondag 29 april 2007

smak

zondag masteldag
dit is alleszins het geval in het uz.
een culinair gegeven waar sommigen reikhalzend naar uitkijken
en bij mij zou dit niet anders zijn
ware het niet dat ik me vandaag niet helemaal mastel-minded voel

de vermoeidheid raakt me in elk deel in mijn lichaam
ook mijn eetlust komt in het gedrag
niet zo vreemd als je mijn privécollectie baxters samentelt.
er blijft gewoon niet veel plaats meer over voor energie en voeding.

de dwingende keuze om in dromenland mijn tijd door te brengen
valt me eigenlijk nog niet zo zwaar,
een leuke uitstap uit mijn hospitel,
even mijn ijsbeesten een bezoekje brengen op het strand,
bloemen plukken voor mama,
zwaaien naar papa
en een kusje voor sam
SMAK!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

dag lieve schat,

ik ben juist klaar met het afwerken
van de liedjestekst van mijn kleuters voor moederdag.
Ik wou dat ik jou het liedje ook kon aanleren om dan voor je mama te zingen. Maar ik lees dat je dit in je dromen toch zal doen, samen met de bloemen die je voor haar plukt.
lieve schat, slaap maar rustig door en doe samen met je winterknuffels alles wat je leuk vindt.
zoen voor je mama, papa, Sam en zeker voor jou.
tante Paula

Anoniem zei

Dag Lore,

oei vandaag even een dipje...hoe dan ook droom maar lekker door zodat alle nare dingen snel verdwijnen...
Wij dromen met je mee en zenden jou in dromenland ontzettend veel kusjes toe..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK..SMAK.
Evelien, Claude, Lennert en Corneel

Anoniem zei

Volhouden meisje!

We wensen ook je mama en papa en de oma's en opa's veel moed en doorzettingsvermogen!
Er ligt hier nog iets klaar voor jou en je broertje, laat maar weten als je eens een bezoekje kan ontvangen...we zijn op het moment allemaal verkoudheid-vrij enzo...hopelijk tot gauw nog eens!
de ex-buren uit het UZ ;D

Anoniem zei

En een SMAK van mij!

Anoniem zei

droom maar fijn.
Vele kusjes van onzen Twan, die spontaan lacht als hij je foto ziet.
Een handkusje van ons allen.
Cindy, Stefan en Twan

Anoniem zei

Dag Lieve meid,


Ik kom eventjes piepen hoe het met je gaat...
je bent lekker in dromenland.
Wat leuk dat je met papa, mama en broer eventjes hebt kunnen uitwaaien aan het strand.


Slaap lekker,..

Katrien, Joel, Mare en Cato

Anoniem zei

Dag Lore,

Wat zie je er cool uit in je sneeuwmannekes-outfit... echt een meid van de wereld!

Hopelijk heb je veel zonne-energie kunnen opdoen om ook nu weer het gevecht met de bad guys aan te gaan... en als lekker dromen daarbij helpt (ik ben er eigenlijk zeker van dat dat zo is), dan moet je dat vooral veel doen!
Een dikke smak terug voor jullie allemaal!
Chantal, Tom, Wout, Tine en Febe

chris smet zei

Dag lieve meid,
Wat loop je er stralend bij op de dijk in Oostende. Een filmster kan hier nog een lesje leren. Goeie moed hé meisje in het hospitel..beetje geduld en je zal al vlug weer thuis zijn bij jouw broerke en papa en mama.
Dikke kus van Chris en Trees.

Anoniem zei

Hoi lieve Lore,
hopelijk vind je vlug weer energie om weer eens met je mama, papa en kleine broer thuis te zijn!
We denken heel veel aan jou!!!
Dikke kussen Els, David en the kids uit Brugge!

Anoniem zei

Dag lieve Lore!

Je uitstapje naar 't zeitje' heeft je deugd gedaan, de vitamientjes en de energie die je daar opgedaan hebt zullen je vast helpen om deze 3de kuur te doorstaan!! Wat ben je een mooie, sterke meid, GO GIRL!
Vele groetjes en dikke zoenen aan jullie 4! Ons kleine meid kijkt er al erg naar uit om met jou en je broertje te spelen!

Nonkel Piet, Tante Stien, Wim, Evi, Soren, Dominique, Els & Oone