woensdag 2 mei 2007

Grrr

GRRR....
zegt de tijger in mij!
GRRR...
zegt ook mijn buik.
honger!
heb de afgelopen dagen niet zoveel zin gehad in eten,
maar nu is het genoeg geweest,
dat is alvast de mening van mijn buik,
en ik kan hem alleen maar gelijk geven.

ZZZ....
zeggen de bijtjes op de bloemetjes in mijn droom.
ZZZ...
zeggen ook mijn oogjes!
moe!
er is nogal wat werk verzet in mezelf,
een dagje rust kan ik wel gebruiken.
en die komt er ook, want de kuur zit er zo goed als op.

BRRR...
zeggen de ijsbeesten in mijn hoofd.
ze staan klaar om, samen met sam, de strijd tegen de hitte in te zetten.
klaar, gereed, ... start!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lore,

wat dacht je van een frisse frisco?!
zal ik er je zo eentje met De Post opsturen?

hou je taai daar!
groetjes aan mama, papa en de broer!

dikke zoen,
zo een frisje,

veerle en jeroen

Anoniem zei

dag aan allemaal

ik ben hier terug uit de mooie Provence streek;ook een paar daagjes energie opgedaan maar ondertussen ben ik jullie zeker niet vergeten en heb ik daar zeer veel aan jullie gedacht!
op de terugreis kreeg ik onverwacht nieuws van je opa en wist ik dat je weer alle monsterkes en beestjes flink te lijf bent gegaan en dat je na dit moeilijke gevecht vlug naar je vertrouwde nestje mag...
Doe zo verder kleine meid en knuffel je mama en papa en je kleine broer van mij want hij ziet er echt fantastisch uit!

Groetjes
tante Kristine

Anoniem zei

Dag Lore,

Groot gelijk, zet je zonnebril maar op en hou de warmte en de zon maar buiten!

Groetjes,

Katrien

Anoniem zei

KIEKEBOE,

Van ons krijg je een ijsberg vol ijskoude beesten cadeau ( zodat jullie zeker de strijd tegen de hitte kunnen winnen )...geniet met je " roze " zonnebril van "rozige " dingen thuis..
ijskoude groeten,
claude, Evelien, Lennert en Corneel

Anoniem zei

"Coole" zonnebril Lore !!!

Dikke knuffel
Karoline (collega van Bobonneke)