woensdag 30 mei 2007

weerman

dag tuin, dag bedje, dag knuffels allemaal
ben even weg maar kom zo snel als ik kan terug naar huis!

heb maandag afscheid moeten nemen
voor even toch
dit verblijf in het hospitel zal iets langer duren dan de gewoonlijke midweek

nochtans leek het maandag alsof ik geen tijd te verliezen had
de wittejassen zijn er al goed ingevlogen
en tegen dinsdagavond was deze finalekuur al bijna volledig doorgepompt.
vandaag nog de laatste zakjes en dan...

dan kan de strijd beginnen.
ik ben er klaar voor en ik heb mijn koelbox meegebracht
en om mij te helpen
hebben de mensen van het hospitel een speciale kamer voor mij voorzien.
met een aparte ruimte om te slapen,

een kamer met luchtstroming,
hoge en lage druk,
koud en warm.
deze kamer zou de droom kunnen zijn van elke weerman.

ik ben blij met mijn kamer thuis
en ben van plan om deze zo snel mogelijk terug te zien!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lore,

Ik wens je heel veel strijdlust daar in die "weerman" kamer. In gedachten ben ik dikwijls bij jou en je Mama en Papa.

Veel liefs
Mieke, Augustin en Anneleen

Anoniem zei

Dag Lore

Ik was blij je samen met je broer, mama en papa maandag onverwacht eens te kunnen bewonderen van ver.
Je ziet er inderdaad een sterke prachtmeid uit.

Heel veel sterkte nog

Lisa

Anoniem zei

Helaba Loremieke

Ik wens je alvast een heel goede finale van je zware expeditie, de laatste loodjes wegen het zwaarst maar sterk zoals je bent, geloof ik erin dat die zal slagen! Nog heel veel moed en geluk (ook aan mama en papa) en ik kijk er al naar uit om je verdere "reis"verslag te lezen...

Dikke knuffelkus
Martine

Anoniem zei

Hey Lore Pien met de groene vingers,

positieve van je verblijf in hospitel is dat we dan toch elke dag een nieuwe foto van je krijgen...

doe het er goed!
ik volg je verhalen op de voet!

zoen,

Veerle

chris smet zei

Dag Loreke,
Zeer veel moed hoor meisje...het worden de laatste loodjes, en flink zoals je bent zal je die wel dragen, samen met mama en papa. Samen zijn jullie heel sterk. Heel veel sterkte en hopelijk komt aan al die ellende vlug een einde.
Trees en Chris

Anoniem zei

Kiekeboe,

Wij gaan mee de strijd aan en we zijn uitgerust met koelboxen en frisse dingen ! Laat het gevecht maar beginnen zodat we opnieuw kunnen winnen ! Alle duimen hoog in de lucht zodat jij snel terug naar je eigen tuintje,eigen knuffels,...kan en dit met een speciaal gereserveerde knuffelvlucht !
Lief klein weervrouwtje zet hem op en toon ze daar maar eens dat je een super meisje bent dat het "weer " kan maken !!

Lieve groeten en een knuffel gestuurd via een koude luchtstroom
van Landegem richting ziekenhuis.

Anoniem zei

He Lore,
Nog efkes doorbijten, en alles is zo weer vergeten!
ik krijg hier de kriebels van onze ijsman! vraag maar aan mama en bobonneke! er is er hier ene die altijd passeert en laat dan altijd dat zelfde liedje horen!!! :
Mister Sandman, send me a dream....
ik word er tureluurs van!!! ik word er 's nachts van wakker, en hoor steeds dat zelfde liedje!!! ik kan er soms niet meer van slapen!! maar vanaf nu! kstuur jou telkens diene ijsman met een hele kar vol ijs!!!! als dat niet helpt!!! Dus weldra, als herboren, weer zaaaaaaaaaaalig thuis bij mama, papa en Sam!!! en natuurlijk blijf ik die paar lastige dagen jou op de voet volgen!!
ik kijk er naar uit om jou eens een dikke knuffel te mogen geven! geef die intussen maar van mij aan je mama, papa en Sam. kusje van Annie

Anoniem zei

Hey Lore,

Ook wij blijven duimen voor jou in deze laatste strijd. Goed van de wittejassen dat ze voor deze periode een speciale kamer voorzien. We denken veel aan jou en je mama, papa en broertje. De laatste loodjes wegen soms zwaarder, maar jullie kunnen het en hopelijk mag je dan snel terug naar je eigen bed, kamer, tuin,...
Ga ervoor meid !
Cindy, Stefan en Twan.