donderdag 24 mei 2007

sprong

amai amai!
dat was even schrikken
toen mijn temperatuur vanuit het niets een sprong maakte.
dat had niemand zien komen,
zelfs mijn getrainde winterkoning en zijn entourage niet.

gelukkig duurde het verrassingseffect niet lang
en kon ik deze ochtend fier
de thermometer van onder mijn oksel vandaan halen: 36,5°
een mooi afscheidsresultaat.

nu dus tot maandag genieten van
mijn eigen thuis met eigen kamer, eigen bed,
eigen broer, eigen mama en papa,...

en eigenlijk veel zin om nu uit te checken!
toedeloe!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lore,Mama en papa,

Misschien lees je dat pas maandag, maar geniet tenvolle van je thuis zijn.

Mieke en Co








;

Anoniem zei

Geniet ervan. Er isq niets zo leuk als gewoon thuis zijn, hé.

Cindy

chris smet zei

Dag Loreke,
Geniet van thuis hé, en laat je maar eens goed verwennen.
Chris en Trees

Anoniem zei

liefste Lore!

Alvast een prettig weekend voor je!

(mooie foto!!)

zoen,

Veerle

Anoniem zei

Lieve Lore, Ben, Ellen en Sam,

Neen...neen...jouw trouwe duimersclubje is je niet vergeten maar door een droevige gebeurtenis in de familie stond alles een beetje op zijn kop..
Hoe dan ook geniet van je " eigen " dagen lekker thuis want dat verdien jij zeker !
Dikke zoen aan jullie allen.
Claude, Evelien, Lennert en Corneel

Anoniem zei

Ook wij zijn je nog niet vergeten maar inderdaad zoals mijn zus al zei, de laatste dagen geen internetsite geopend...
Nu terug je gebeurtenissen gelezen van de afgelopen drie dagen. Momenteel zit je lekker thuis bij mama, papa en broer.
Maar thuis of in het ziekenhuis, wij denken heel erg veel aan jou.
OOST, WEST .... Lore is thuis het best!

Vele groetjes,

Joel, Katrien, Mare en Cato

Anoniem zei

lief gezinnetje,

met grote intervallen volg ik jullie wel en wee op deze blog. de vrolijke foto van jullie viertjes maakt me helemaal warm!
ik denk aan jullie en wens jullie nog het allerbeste.
dikke knuffel,
stiensel

Anoniem zei

lieve lore,
wat ben jij een grote meid naast jouw kleine broer....
Geniet maar lekker van je weekendje thuis en we houden jou wel in de gaten via deze mooie tekstjes die jouw papa en mama telkens opnieuw zo mooi schrijven!!!!
Dikke kus Els uit Brugge!