woensdag 23 mei 2007

uitzicht

een nieuwe dag, een nieuwe bladzijde,
ook al moet er over gisteren niet al te veel geschreven worden.

de effecten van de farmaceutische cocktail missen zijn doel niet.
heb vaak mijn toevlucht gezocht in dromenland.
ook mijn eetlust heeft betere tijden gekend.

op mijn state of mind had de mix dan weer geen invloed.
zoals wel vaker in een midweek
wordt deze grotendeels bepaald door het uitzicht,
de zee, de bergen of het strand

of in mijn geval,
het uitzicht om morgen even naar huis te gaan!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Lore,

Wat leuk dat je morgen naar huis kunt. profiteer er maar van samen met je mama papa en sam
Claudine (geboorten)

Anoniem zei

Dag lieve Lore,

de laatste episode, het einde is in zicht, nog veel slapen, dromen, beetje eten, thuis herkomen, waarschijnlijk nog eens naar de noordpool, hopelijk niet te lang. Veel gekke bekken trekken met mam, pap en sam en daarna een héérlijke welverdiende vakantie om samen van te genieten!
Hou nog even vol, wij denken elke dag aan je en sturen je naargelang, zon of sneeuw!

dikke kussen, lies.....

Anoniem zei

Lieve Lore,

Go for it!
Energieke stevige knuffels
Tante Stien en Nonkel Piet

chris smet zei

Dag Loreke,
We kunnen jou niet genoeg moed toewensen, want je hebt beslist nog enkele nootjes te kraken.
Blijf ervan overtuigd dat al die stoute mensen met witte jassen eigenlijk wel het beste voor jou willen. Hou moed meisje...je kunt het, en ook wij blijven duimen voor jou.
Chris en Trees

Anoniem zei

Dag kleine snotter,

Morgen naar huis! Morgen naar huis! Morgen naar huis!

Seg Lore, heb jij mijn boormachien nog nodig? Of mag ik dat op ne keer eens komen halen? Ik heb hier nog een tournavies liggen om te ruilen anders...

High five aan uwen broereman! en ne low five bij uwe papa want hoger kan nog nie hé! Doe ook nen dikke kus aan u mama

Salu bende vandalen

Jeroen