donderdag 15 maart 2007

aapje

er is niet zoveel veranderd in vergelijking met gisteren. goed nieuws dus.
als beloning kreeg ik 1000 blikjes red bull en 200 tassen koffie, allemaal mooi geconcentreerd in zo'n rood zakje bloed, intraveneus in mijn lichaam gespoten.
mijn mama en papa hebben het geweten. een konijn op speed leek comateus in vergelijking met mijn actieve uitspattingen.
en op zo'n moment willen ze natuurlijk allemaal dat ik eens een uurtje een dutje doe. dan lukt dat opeens wel...
hoe vermoeiend het ook kan geweest zijn, ik denk dat mama en papa hier toch evenveel van genoten hebben dan ik. lachen, gieren, brullen...
in mijn bedje met tralies lijk ik wel een aapje in de zoo. ook dat is het favorietje beestje voor de meeste mensen.

tweede couplet. ze hebben me gisteren opnieuw op de weegschaal gezet. gewogen en ... goed bevonden.
200 gram bijgekomen op 2 dagen. joepie! (deze uitspraak zullen ze niet vaak horen uit een vrouwenmond...)

vannacht ook beter geslapen dan gisteren, zonder accidentjes.
mama zal tevreden zijn, aangezien ze de laatste tijd meer moeite heeft om op te staan.
als grote zus ben ik zowel begaan met mama, als met de 'beebie' in haar buik. nog eventjes en ik zal samen kunnen spelen en mijn speelgoed moeten delen. maar dat vind ik allemaal niet zo erg. integendeel, ik zie mijn kleine broer of zus nu al heel graag!

tot morgen

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag familie Vandaele en niet te vergeten de onontbeerlijke Smetten!

Ik duim nog altijd! Nu nog!

'k Ben blijkbaar den eerst hier vandaag... Daar verschiet ik van!
hihi

't besten é!

Jeroen

Anoniem zei

hallo allemaal,leuk om te horen dat het al beter gaat.vanuit diepenbeek duimen we heel hard en daar hebben we onze redenen voor!!!nog veel beterschap en tot ...
rina en guido

Anoniem zei

Lieve Lore,
Ben blij dat het weer snor zit tussen jou en Nijn. Proficiat met je 16de vermaanddag. Je wordt al een grote meid.
Ik vind je blog-initiatief super. We houden contact!
Kus,
Tom van Chantal, Tom, Wout, Tine en Febe

Anoniem zei

lore, ben er zeker van dat je broertje of zusje heel fier is op een grote zus als jij. Ze/hij ziet je ook al heel graag.

Lisa

ps mooie, schattige, vetederende en ontroerende foto van de dag

Anoniem zei

Hey Lore,

Je denkt vast, wie is Britt nu weer?
Awel, ik ben net als jij ook zo'n aapje EN uw tante Katrien en nonkel Wim zijn toevallig ook mijn tante en nonkel. Tof hé!

Ik wil je zeggen dat ik, samen met mijn papa en mama, ook elke dag je spannende avonturen lees! Laat je daar maar niet doen hé, je weet wat ze zeggen:"KLEIN MAAR DAPPER!"

En wat dieje Nijn betreft,....ik ben nu ook op mijn hoede. Hier loopt net hetzelfde exemplaar rond!
Alhoewel, de beste vrienden hebben ook al eens ruzie hoor!

Zo, ik zal, net als mijn papa en mama, voor je duimen! (al zitten die de laatste tijd wel meer in mijn mondje, maar 't is het gebaar wat telt hé!)

Britt, Kurt & Anja

Anoniem zei

dag alleviertjes blij,
Wij zijn hier heeeeeeel gelukkig dat alles zo goed gaat en ook al ben je een beetje rakethond, dat is helemaal niet erg!! Mooie foto, jij, mama en bolle- babyzusbroertje. Doe zo verder, flinke, gekke, lieve Lore en mams en paps xxxxxx en Nijn!

Lies en Phillipe en cootjes

Anoniem zei

Fantastische foto !!!


Liefs, Karen (CLB)

Anoniem zei

Hallo stoere nichtje van me,

blij te horen dat je weer wat aangekomen bent en dat het redelijk goed met je gaat!!

Verdorie zeg, net nu ik dacht het record "sterrenpampers" op mijn naam te hebben gezet (papa was er nogal gelukkig mee), gaat gij mij ne keer overtroeven zeg...

Met mij gaat het beter alleen nog wat last van vieze snottebellen en wat hoestjes (vooral 's nachts, vinden mama en papa zoooooo leuk hihi)Mama haar microben zijn ook de deur uit dus zij kunnen je eeeeindelijk een bezoekje komen brengen dit weekend! Ik mag er spijtig genoeg blijkbaar wel niet bij zijn, zodus: hier een heeele dikke natte plakzoen!!!

dada nu ga ikke dodo doen...

Jaro

en zijn mama en papa natuurlijk :)

Anoniem zei

Hier zijn we ook nog een keertje!
Dag Loreke, mama, papa en buikbeebje, blij te lezen dat je n goede dag gehad hebt!
Lore, wat een hele mooie foto vandaag, lief van je, zoentje geven aan broer of zus! Binnekort ben jij GROTE zus, hoe spannend!
Je bent een hele mooie, sterke en flinke meid, GO LORE!!!
Dikke zoenen,
Els, Dominique en Oone
xxx