maandag 12 maart 2007

2D

gisteren geen makkelijke dag gehad. regelmatig koorts gehad en mijn ander oog begon ook al wat dikker te worden. en het 'no risk'-beleid van het uz bracht me gisterennamiddag in de spoedafdeling voor een CT-scan.
ik moest op een tafel gaan liggen dat dan door zo'n gigantische donut geschoven wordt. niet het meest ontspannende moment van de dag. mijn papa moest ervoor zorgen dat mijn hoofdje niet bewoog en dan begon die donut te draaien. een minuutje later was het allemaal al weer gedaan. Uitslag: onderhuidse infectie. ik had al zo'n vermoeden.

deze nacht seizoenswissel meegemaakt en is de temperatuur gedaald tot een aanvaardbaar niveau. deze ochtend wakker geworden zonder koorts. heerlijk zo'n 36,6°.
mijn rechteroog ziet er al veel beter uit. antibioticum heeft zijn effect niet gemist.
maar alles heeft een schaduwzijde, en dit keer is dit ook zeer concreet. mijn linkeroog zit dicht. het is dus nog even wachten op een volwaardig 3D-zicht.

ik wil ook langs deze weg iedereen bedanken voor de vele kaartjes, kadootjes, sms-jes. het doet deugd om samen te kunnen vechten. merci allemaal!

tot binnenkort

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar meisje toch,

Wat is dat toch allemaal...
Grote donuts, nijnen die vechten en ogen die toe zitten,

wat ne kakdag...

maar die zijn er ook he,

Gelukkig heb je je supersonische radio en laptop,
ideaal om frustraties op af te reageren!

doe de groetjes aan de mama en de papa,
zij doen dat ook goed, hé!

dikke smakkerd,

Veerle

Anoniem zei

Lieve Lore,


Trouw lees ik elke dag jouw verhalen, het ene al positiever dan het andere...
Jij kan nogal vertellen zeg... amai... ik sta versteld ;-)
Ik wens jou heel veel moed toe om de strijd tegen al die rare dingen die op je afkomen, vol te houden.

Veel liefs,

Karen (CLB Wetteren)

Anoniem zei

Lieve Lore,


Trouw lees ik elke dag jouw verhalen, het ene al positiever dan het andere...
Jij kan nogal vertellen zeg... amai... ik sta versteld ;-)
Ik wens jou heel veel moed toe om de strijd tegen al die rare dingen die op je afkomen, vol te houden.

Veel liefs,

Karen (CLB Wetteren)

Anoniem zei

Lieve Lore,


Trouw lees ik elke dag jouw verhalen, het ene al positiever dan het andere...
Jij kan nogal vertellen zeg... amai... ik sta versteld ;-)
Ik wens jou heel veel moed toe om de strijd tegen al die rare dingen die op je afkomen, vol te houden.

Veel liefs,

Karen (CLB Wetteren)

Anoniem zei

Dag alledrietjes,
Een echt groot compliment aan jullie alle drie:
aan Loreke voor haar strijdlust waar Jan Breydel jaloers zou van zijn;
voor de mama en de papa voor de trouwe wacht als schildknaap aan Breydels zijde;
Ook natuurlijk voor het onvolprezen persbureau van het agentschap Lore dat ons dagelijks het gezondheidsbulletin van hare majesteit LORE I brengt( een bulletin waar koning Albert zijn persattaché een puntje kan aan zuigen)
Doe zo verder alle drie...de overwinning tegemoet!!
Opa en oma²

Anoniem zei

Dag kleine meid,

Ook tante Paula ( jij kent haar wel niet) is bezorgd om jou.
En wat ben ik blij dat jij elke dag opnieuw ons een lachende foto van jou kan laten zien.En dit naast alle pijntjes en zorgen.
Je krijgt van ons allen een dikke knuffel en geef die dan maar door aan je mama en papa.
Ook opa Paul en oma Mimi mag je een zoen sturen.
groetjes
tante Paula, nonkel Freddy en de rest van ons gezinnetje.

Anoniem zei

Lore -, jij verdient een grote gouden, met bloemetjes en hartjes belegde medaille voor moed en je papa en mama eentje voor doorzetten en liefde... En dan die mooie stukjes elke dag over jezelf, die humor, ondanks dat het niet altijd even positief is, ik ken niemand die daar
kan aan tippen. Ik vind dat jullie het geweldig doen met je drietjes!
Volhouweuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!

Lies en ..... xxx

Hoe is het met Nijn?

Anoniem zei

Weer veel reacties gekregen vandaag.

Anoniem zei

Een klein gedichtje voor ons lief prinsesje: De wonderbloem

Eerst een knopje op een steel.
Later wordt het groot en geel.
Nèt een stralend zonnetje,
Tot het eindelijk overal
zilveren pluisjes krijgen zal.
Nèt een lampionnetje.
Als je dan met één keer blazen
al die pluisjes weg kunt jagen,
word je minstens honderd jaar.
Werkelijk waar,
Probeer het maar!

omi en opa

Anoniem zei

één oogje dicht, één oogje open
moeten die beestjes nu in mijn oogjes lopen
neen, ze moeten me niet vervelen
want ik wil weer verder spelen!

Anoniem zei

Hé wat gek, met één oog dicht
krijgt de maan een lief gezicht
Sterren sieren het behang
Eentje valt er op mijn wang

De muziekdoos speelt maar door
Ko "Nijntje" verroert één oor
Muis, de clow danst heen en weer
en naast zingt mijn peppa(beer)

Hé,wat gek, met één oog dicht
krijgt de nacht een lief gezicht!

Anoniem zei

hey Loreke, hoe gaat het met mijn dikke vriend? Thuis bij o-oma wacht er een lieve knuffelbeer op jou, hij wacht daar op je tot je weer genezen bent om met hem te spelen!Heb gehoord van o-oma dat je al goed met de computer kan werken( die van speelgoed eh!;))
Wordt maar snel beter dan heb ik mijn speelkameraadje terug!xxjes je grote achternicht Mieke!