vrijdag 9 maart 2007

sfeerbeelden




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie dat je kan blijven lachen Lore, flinke meid ben jij, goed zo!

Anoniem zei

dag lore,

wat kan jij mooi lachen! ik vind die blog van jou een reuzetof idee.
augustin en anneleen zullen blij zijn dat ze op die manie steeds kunnen zien hoe het met je gaat. Ik zal af entoe wel eens door het raampje komen piepen (zonder die ouderwetse witte kiel)

toi toi van ons drietjes

Anoniem zei

Dag lieve Lore,

Wat ben jij een prachtige, moedige meid geworden, zeg!

En je hebt duidelijk al goed door hoe de zaakjes daar geregeld worden in het UZ...way to go, kid!
Groot gelijk, laat je niet doen.

Als wenen niet helpt om ze weg te jagen, probeer dan misschien eens een spelletje 'wie zit er achter de kast'! Daar kunnen die grote dikke mensen met hun witte schorten toch niet tussen, haha! En zo krijg je nog eens wat nieuwe stukjes van de kamer te zien, he?

Dikke zoen van tante Rie

Anoniem zei

Dag Lieve Lore,

Het doet me zoveel plezier van jou te zien lachen en ik vind het heel fijn dat we jou kunnen zien en weten wat er gebeurd! Doe zo door, sterke Lore, we denken elke dag aan jou!
En je bent heeeeeeeeeeel mooi in je nieuwe bodytje!!!

Lies en co