vrijdag 9 maart 2007

goeiemorgen

goeiemorgen iedereen,

ben vandaag pas rond kwart voor zeven wakker geworden.
honger, honger zei mijn buik. papa wakker gemaakt. mama ook.
'flesj', fluister ik. ze begrijpen me.
gulzig drink ik mijn flesje leeg. iets te gulzig en een beetje teveel in mijn buik.
Gulp. een beetje eruit. nu is het beter.
eindelijk om mijn gemak. of dat zou je toch denken, want in mijn ooghoek zie ik daar een witte schort, wacht, ze zijn zelfs met twee. dat voorspelt niet veel goeds.
ik begin alvast te wenen. dat schrikt misschien af.
het zijn doorbijters. ik ook.
ze willen me paaien met een groene kikker in de vorm van een thermometer. dat ding wordt dan onder mijn okseltje geploeft en twee minuten daarna bekeken. er wordt goedkeurend geknikt: 36,6 °. blijkbaar de ideale ochtendtemperatuur.
het is blijkbaar nog niet gedaan. ze leggen me op mijn bedje. dit ziet er niet goed uit.
het verband van mijn katheter moet vervangen worden. ik kan het jullie verzekeren: dit is niet leuk! ik laat het niet na om dit te laten merken. mama en papa hun hart breekt.
vijf minuten erna is het gedaan. 'daan', bevestig ik.
aah. tijd voor een dutje. tot straks.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hey ben en ellen,
ik ga lores spannende avonturen aandachtig volgen!
hou jullie goed daar,
en als je iets nodig hebt moet je maar bellen hè.
groetjes,
Pieter

Anoniem zei

Lieve Lore,

Tof dat we via deze weg je leventje een beetje kunnen volgen (mooie foto's!)

We zouden graag ook je vriendjes wat beter leren kennen, het zien er zo'n lieverdjes uit!

Goed volhouden, hé, daar,
en die witte schorten, ik snap je,
die zijn toch echt al volledig uit de mode!

We denken aan je,
Veel groetjes en een dikke zoen,
(ook voor de mama en de papa)

Veerle en Jeroen

Anoniem zei

Hela kleinen aap!

Gij zijt mijnen eersten blog! En ge weet wat ze zeggen hé... uwen eersten blog die vergeet je nooit!

Maak maar da ge ginder rap buiten zijt! Want ik kan nie goe typen...

Verzorg uw mama en papa wa hé! Da we der nog wa pinten mee kunnen gaan drinken!

'k Laat jullie voor dat den IT mij opspoort! hihi

Bye

Jeroen

Anoniem zei

Dag lieve schat,
Dag Ellen, Ben en kleine baby,

Vanaf nu gaan ook wij de kleine Lore's genezing via deze blog op de voet volgen!
Weet alvast dat ook wij heel erg veel aan jullie denken en het allerbeste wensen voor Lore'ke. Laat Mama en Papa maar eens zien dat die vieze beestjes in jou je klein krijgen!

Dikke knuffel aan allemaal,
Claudine en Peter