zaterdag 17 maart 2007

lo

't is nog maar 10 uur en ik heb me al een paar keer moeten laten horen. het is nochtans weekend.
maar in plaats van rust en koffiekoeken, kreeg ik badje, nieuwe plakkers, bloedafnames en zoveel meer van die leuke dingen. ge zou er niet vrolijker op worden.

ik heb me nochtans de laatste dagen van mijn mooiste kant laten zien. de witte jassen laten zich jammer genoeg niet omkopen met lachjes, gekir, woordjes, dada en boeboe. bij mama en papa werkt dat meestal wel.

ik heb in het ziekenhuis trouwens veel tijd om mijn taalontwikkeling te versnellen en mijn woordenschat aanzienlijk uit te breiden. en ik maak hier dankbaar gebruik van.
enkele voorbeelden uit mijn uitgebreid gamma: 'pa' (paard), 'pee' (peer), 'poe' (winnie de pooh), kouw (clown), 'boeba' (bumba), 'boppa' (bompapa).
heel efficiënt zijn ook: 'nee' en 'dodo'. geen vertaling noodzakelijk denk ik.
maar mijn grootste troef legde ik pas gisteren op tafel:
'lo'. Dat ben ik!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lo,

Na al die ambetante dingen, kan je echte weekend nu beginnen! Tetter er maar vrolijk op los en amuzeer je maar met Nijn en alle ander speeltjes. Dan nog af en toe ne groten dodo en ne lekkeren bobo, en voor je het weet ben je weer de oude Lo!

Goed weekend, Ben en Ellen en Lo!
( Doe zo do!) :-)

Dikke knuffel van ons 5- en

Lies....

Anoniem zei

bompapa is zooooo fier op zijn flinke meid! Nu nog "pelen" van spelen en "uffel" van knuffel en 't kan niet meer stuk.
"uffel" van "Bopa"

Anoniem zei

hallo mijn lieve lo
opa is een beetje ziek en kan vandaag niet komen maar morgen kom ik zeker naar je prachtige woordjes luisteren.
opa

Anoniem zei

Dag lieve LO
Wat een mooie foto samen met mama hoe is het met ons Ellen?
Tof dat je woordenschat er zo op vooruitgaat. Ja, ons tanteke kan je ook niet ompraten. Sommige dingen moeten bij verpleegsters voorgaan. Hoe is het daar met je uitslagen of weten jullie daar nog niks van? Nu ons Mieke is ook wat ziekjes maar dat zal zijn van uit te gaan. Vele groetjes van de drie uit de Oudekouter.

Anoniem zei

hey lore,

Dat je maar snel TITOF kan zeggen, hehehe.

Kusjes van Titof

Anoniem zei

Hoi hoi Lore, Ben, Ellen en kleine broer of zus!

Trek je maar niet te veel aan van al die witte jassen die je komen prikken, geniet maar van het kijken in je boekjes, veel spelen, kaasjes eten,...
Ook je tante Liesj is geveld door een dikke verkoudheid, met alles erop en eraan! Maar van zodra ik beter ben kom ik heel gauw weer eens op bezoek!
Ook een dikke knuf van je oompie Tom...

chris smet zei

Hallo Lutje, Bart, Ellen, Ben en Loreke,
Bijna achterover gevallen van 't verschieten toen we vandaag via een mailke van grootva Hubert vernamen dat de kleine Lore al een tijdje in dat grote ziekenhuis was opgenomen met die stoute ziekte. Een beetje sprakeloos kunnen we jullie allen, uit de grond van ons hart, heel veel sterkte en doorzetting toewensen om er tegen aan te gaan. Als het voor jullie een troost mag en kan zijn wij zijn in gedachten bij jullie en duimen niet alleen, maar vragen hulp van hogerhand.
Liefs en dikke kus voor jullie allen.
Overgrootnonkel Chris en Trees.

Anoniem zei

Dag Lo,


Fantastische woordenkennis heb jij al zeg... Je leert wel heel snel !!!
Heel mooie foto trouwens !!


Liefs, Karen (CLB)

Anoniem zei

dag beste Ben en Ellen en Lore,

eerst en vooral de groeten van onze Youri, hij wenst jullie veel sterkte toe!
elke dag als ik thuiskom en de pc opzet ga ik eerst lezen hoe het met Lore is, tof dat er steeds een foto bijstaat en dat jullie de familie en vrienden in je gentse kamer binnenlaat! zo gaan er veel gedachten naar jullie, naar de baby, en vooral naar Lore. Ik geloof vast dat de kracht van die energie steunt en helpt herstellen.
Wil je dit weekend veel groeten doen aan mijn beste vrienden: opa en omi.
veel liefs voor jullie ***
ik vind dat er een nieuwe noot op de balk mag, dat wordt dan
doremifasollasiLO

kris.

Anoniem zei

DAG LORE, EN BEN EN ELLEN, EN BROER OF ZUSJE,

Heb ook je dagboek ontdekt. Ik was zeer blij om je foto te zien. Ik stond er zelfs van te springen. Mama heeft me gezegd dat je ziek bent en lang in het grote ziekenhuis moet blijven. Jammer, want ik zou je zo een kusje willen geven zodat de pijn weggaat. Maar zo simpel is het niet,hé. Al die witte jassen... je zou willen dat het spoken zijn want dan kun je ze zo wegjagen.
Je zegt al veel. Allé nog even en we kunnen zelf al afspreken om nog eens te gaan spelen in Puyenbroek.
Hou je goed meid! We denken elke dag aan je en ook aan je mama en papa.
Tot snel,

dikke knuffel van Twan,Cindy en Stefan en mijn kleine broer (voorlopig nog naamloos)

Anoniem zei

lieve klein Lore, en Ellen en Ben,

wat een mooie blog! wat een mooi kindje ben je ook, Lore, ik heb alleen nog maar gezien toen je een klein boeleke was. je lijkt op je mama en je papa! het lijkt me dat jullie allemaal erg flink zijn en dapper! ik stuur jullie van hier,7000 km ver weg, heel veel warmte toe... ik denk vaak aan jullie! veel liefs en dikke knuffels, stiensel