vrijdag 16 maart 2007

dj

'lore is zo zot als een achterdeur', dat heb ik veel mogen horen de afgelopen dagen.
ik kan er niets aan doen. ik voel me goed en iedereen mag het weten.
om zeker te zijn dat het ook goed gaat met mijn binnenkant, hebben ze gisteren wat bloed getapt. hieruit bleek dat de meeste waarden in orde waren, maar dat ik plaatjes tekort had.
ik lijk wel een beginnende dj.
nee, ik kreeg geen bon voor de freerecord shop, maar wel een zak met een geelachtige substantie plugged in.

en omi was gisteren hier om dit allemaal van dichtbij te kunnen volgen. dit had als extra voordeel dat mama en papa de kans krijgen om van het mooie weer te kunnen genieten. ze zagen er na hun uitstapje inderdaad veel relaxter uit dan ervoor. dank u, omi.

heb ook weer goed geslapen vannacht. ik heb de indruk dat ik goede vibes ontvang vanuit de buitenwereld. alsof iedereen positieve energie stuurt, recht mijn kamertje binnen.
half zeven wakker en flesje gedronken, boterhammetje gegeten. ook al schijnt de zon niet, het kan wel eens een mooie dag worden.
er is echter minstens één bui die ik over mij ga moeten laten gaan: ze gaan de plakker van mijn katheter vernieuwen. pijnlijk. dat wordt wenen, gieren, brullen, ...
maar zoals ik hier gewoon ben, zal dat ook wel snel overgaan. zolang mijn mama en papa maar in de buurt zijn, kan mij niet veel overkomen!


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Plaatjes tekort...
als het dat maar is,
er zijn tegenwoordig al veel nieuwere dingen,
ik zal je mijn i-pod even te leen geven...

Heeft het lentezonnetje ook een blosje gekleurd op de kaken van je mama en papa?

Weet het me te vertellen!

veel groetjes en een dikke knuffel,

Veerle

Anoniem zei

Hoi Lore,

blij te horen dat je je zo vrolijk voelt, daar zullen je mama en papa veel deugd van hebben!

gebruik straks maar al je energie om eens hard te schreeuwen...dan voel je de pijn wat minder als ze de plakker vernieuwen en dan is het zo weer "daan".

tot kijk
groottante Mieke en Co

Anoniem zei

heel leuke foto van de dag, jullie lijken er nu 'n keer van te profiteren om eens bij ons binnen te piepen en er ook van te genieten van wat wij toch allemaal uitsteken....

verder zou ik zeggen doe zo voort!

dikke kunffel
tante kristine

Anoniem zei

http://www.emmadavies.net/fairy/

Lore,
hier kan je je feëenaam (waar moet dat deelteken nu weer?) vinden...
de jouwe?

Bramble Rainbowglow

You are a fortune bringer,
You live in leafy dells and bluebell glades.
You are only seen in the light of a full moon.
You wear bluebell-blue dresses. You have multicoloured wings like a butterfly.

Hoe mooi!

Groetjes,

veerle

Unknown zei

Lieve Lore,

Het is zo goed te lezen dat de plaatjes hun werk doen, dat je alle prikjes dapper slikt en je je papa en mama af en toe eens wakker maakt 's nachts. Ik zou het ook doen, wees daar maar zeker van.
Hannes stuurt je een warme knuffel en z'n beertje zendt Nijn ook een zoen, omdat ze zo goed voor je zorgt.
Zo verder doen Lore! Dat je binnenkort je kleine zus/ broer kunt troosten.

Heel veel lieve groetjes,
Marjoleine, Jos en Hannes

Anoniem zei

Hey lieve Lore,

Blij te horen dat het goed met je gaat, hopelijk wordt je binnenkant ook als maar beter!

De positieve energie blijven we zenden zodat alles positief uitdraait...

Bon, moet er vandoor, want moet je mama haar job verder gaan uitoefenen!

Dikke zoen
Lieselot

Anoniem zei

Dag kleine Lore!
Wat goed dat het vandaag weer wat beter met je gaat. We staan versteld van je mama en papa die er zo moedig en volle bak tegenaan gaan! Houden zo en laat ons zeker weten als we jullie met iets kunnen helpen. Krijg je graag een bezoekje van Kato, dan maken we daar met veel plezier eventjes tijd voor, laat maar iets weten. Je kaartje ligt al een tijdje te wachten op de kast, maar we hebben blijkbaar jullie nieuwe adres niet (meer).Daarom wensen we jullie drietjes-bijna viertjes via deze weg veel goie moed, een snelle genezing en misschien volgende week een paar mooie vlokjes sneeuw...
Heel veel liefs en dikke knuffels
Ans, Mathias en Kato

Anoniem zei

Go go gooo looore!!

dikke kus!

Anoniem zei

Lieve Lore,

Steven en ik gaan er een weekje tussenuit, maar voor we vertrekken willen we je nog wat extra positieve vibes doorgeven zodat je volgende week als we terug zijn nog beter bent dan je vandaag al bent !!!

ok... hier komen ze dan!!! pas op het zijn er veel ... voel je al iets?

dikke kus
karlien & steven

Anoniem zei

Ook Nijntje is blij dat je zo vrolijk bent:

Nijntje komt naar buiten,
het lijkt wel of zij lacht.
Dat doet zij ook.Zij lacht ook echt.
De zon schijnt op haar vacht.
Zij kijkt niet één keer achterom,
zij kijkt alleen naar voren.
Zij kijkt alleen maar naar de zon.
Nu is zij weer herboren.

Haar witte kop zit vol muziek,
haar oogjes knijpt zij dicht.
Zij wist niet dat het zo zou zijn,
zo mooi, zo warm en licht.
Zij eet ervan, zij drinkt ervan,
zij duikt er diep in onder.
En voor zij inslaapt,zingt zij zacht
de wereld is een wonder.

Anoniem zei

dag lieve meid,

ik heb het nog niet onder de knie hoor- mijn berichtje is terug bij bonneke gekomen - dus opnieuw - het doet deugt te horen dat het goed gaat vandaag met jou - mama en papa zullen ook wel gisteren genoten hebben van het lekker weertje hé en ook je broertje of zusje - doe zo voort he lieve schat.
Claudine (bureau geboorten)

Anoniem zei

Jawadedade, iedereen heeft het weer heel erg druk heb ik de indruk, zoveel reacties moeten wel een positieve werking hebben. Wie is trouwens dat scharminkel die je vast houdt. Mama??, hoe is het trouwens met je kleine zus, is die ondertussen al een beetje rustiger geworden, beseffend dat het beter is aan de binnenkant? KLeine madammeken, wil je mama en papa een dikke zoen geven van mij, jij bent de enige die dat kan, omgekeerd lijkt mij moeilijk met die maskers aan. Allé tot binnen kort eens hé. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

Dag Lieve Loreke,

Wat ben jij toch een doorbijter zeg, Flink van je!!
Slaap je maar eens lekker uit zodat al die microbekes vlug verdwenen zijn.
Komende zondag wordt bij ons in Deinze met veel luister een stadsbos aangelegd ten voordele van Kom op tegen kanker en er is speciaal voor jou een boompje bij die jouw naam zal dragen . We gaan hem persoonlijk gaan planten .

Volhouden hé Lore!
doe vele vele groetjes aan mama,papa,bobonneke, bompapa,opa Paul en omi he

Anoniem zei

Dag Lore, Ben, Ellen en Nijn,

Wij zitten hier allemaal samen omdat het morgen tante Paula haar verjaardag is.
Wij hebben net van tante Paula gehoord dat jij zo'n fantatische website hebt en inderdaad wat leuk dat wij je zo kunnen volgen want wij horen en weten ook eens graag hoe het met je gaat.

Wij duimen voor jullie en je hebt er supporters bij!

Groetjes van de ganse familie:
N. Freddy, T. Paula, Evelien, Claude, Lennert, Corneel, Katrien, Joel, Mare, Cato, Karel en Wouter

Anoniem zei

Dag Lore, Ben, Ellen en Nijn,

Wij zitten hier allemaal samen omdat het morgen tante Paula haar verjaardag is.
Wij hebben net van tante Paula gehoord dat jij zo'n fantatische website hebt en inderdaad wat leuk dat wij je zo kunnen volgen want wij horen en weten ook eens graag hoe het met je gaat.

Wij duimen voor jullie en je hebt er supporters bij!

Groetjes van de ganse familie:
N. Freddy, T. Paula, Evelien, Claude, Lennert, Corneel, Katrien, Joel, Mare, Cato, Karel en Wouter

Anoniem zei

Dag Lore,
je peter Wim had me verteld wat er met je gaande was en ik zit hier bijna met tranen in de ogen je verhaal te lezen: ik vind je een verdomd dappere meid en wij duimen voor je.

Anoniem zei

Dag lieve Lore,

Heel veel kusjes van Luca en dat je gauw weer in Hasselt, bij omi en opa en de ezel, met mij kan spelen!

Luca