zaterdag 24 maart 2007

tropisch

de rust keerde terug in de namiddag. heb dan ook nog fijn gespeeld.
de dokters kwamen ook heel even langs..
help... !

geen paniek, ze kwamen me niet onderzoeken (of folteren).
ze kwamen met nieuws, goed nieuws: mijn wittebloedcellen zijn aan het stijgen, alsook de neutrofylen. deze laatste zijn belangrijk om mijn terugkeer naar huis te verzekeren.
da's al een hele geruststelling.

gisterenavond toch een moeilijk moment gehad.
er lag iets op mijn maag en ik vond mijne draai niet..
nadat we de inhoud samen eens hebben bekeken (gulp), ging het al een stuk beter.
's nachts bleef de temperatuur hangen op een (nipt) aanvaardbare hoogte.

wakker geworden in tropisch klimaat.
voel me eigenlijk niet zo lekker.
ik heb mezelf zover gekregen om alsnog een beetje melk te drinken.
flesje leeg, energie leeg.
bedje binnen.
pinguïns, sneeuwmannen en ijslollies.. here i come

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Lore,

Heel goed nieuws dat alles aan het stijgen is. Spijtig voor de tropische bui. Ik stuur je een heeeeeele grote ijsblok om af te koelen. Rust maar lekker en droom maar zacht, dat doet ook wel eens wonderen!
Dikke ijskoude kus voor jou en een warme voor mama en pap,

Lies

Anoniem zei

Goeiemorgen lieve Lore,

ik ben blij te lezen dat je zo'n vechtertje bent en dat je stilaan het gevecht aan het winnen bent.
Maar na elk groot gevecht moet er voldoende gerust worden om er weer tegenaan te kunnen... maar dat had je blijkbaar wel al door. Dus kleine meid, slaap maar zacht en veel en ik wens je een weekend met weinig witte jassen en allemaal vrolijke gezichtjes.

Dikke kus voor jou en je al even sterke mama en papa!

Chantal, Tom, Wout, Tine en Febe

chris smet zei

Lieve Lore,
Flinke meid die je bent. Met nog een beetje geduld en nog wat goeie rapporten van de dokters mag je misschien kortelings eens naar huis in jouw eigen bedje bij mama en papa alleen. Wij duimen ervoor hoor. We weten dat je alles doet om beter te worden....veel moed en niet opgeven hoor meisje, want we lazen dat de bloedcelletjes beter worden. Een lieve knuffel van overgrootnonkel chris en trees. Veel liefs aan mama en papa en wens hen nog een beetje geduld voor de komst van jouw broerke of zusje.Doei.........!

Anoniem zei

Dag Lore en je mama en papa,

Blij te horen dat je neutrofielen aan het stijgen zijn. Eens de klim begonnen gaat het misschien sneller vooruit! Rust maar goed uit als je het nodig hebt.

groetjes

Mieke, Anneleen en Augustin

Anoniem zei

Dag Io,

Super hé! Soms brengen witte jassen ook goed nieuws. Nu nog meer bloedcellen laten stijgen en temperatuur dalen. Na wat slaap zul je je al veel beter voelen. Droom maar zacht en koud.
Twan ligt ook te slapen momenteel, wie weet komen jullie elkaar wel tegen. Gezellig in de sneeuw rollebollen.
Een vliegende kus aan jou en je enorm lieve en sterke mama en papa.

Cindy, Stefan en Twan

Anoniem zei

Hé lieve Lore,
hier Annie, buur van bobonneke en bompapa,
blij dat die bloedcellen beter worden! wat die temperatuur betreft, ja jong, wat zou je willen? hier is het ook de ene dag aan tvriezen, en de andere dag pure lente! hoe moet jouw kleine lijfje daar op reageren? in elk geval, heeft jouw mama of papa al verteld van kleine Knut, de ijsbeer in de zoo van Berlijn? want ijsberen zijn nu wel je lievelingsbeesten hé! ik heb alvast de knipsels uit de krant geknipt en kzal ze aan jouw bobonneke bezorgen! nu kijk je toch uit naar jouw kleine broer of zus hé! het duurt niet lang meer en dan ben jij groooooooote zus!!!!
Geef maar een dikke zoen aan je mama en papa en natuurlijk krijg jij een super ijskoude kus van mij! Annie

Anoniem zei

Hallo Lore !
Wat een flinke meid ben jij ! Blijven doorvechten om die bloedcellen nog te verhogen.
Een tropische bui in maart ? Ja, waarom niet, als het maar voor een dagje is.Morgen is een andere dag, en elke dag telt.
Groetjes aan mama en papa.

Anoniem zei

Dag lieve Lo,

Na een weekje in de bergen kom ik hier een kijkje nemen, en zie dat er heel wat gebeurde.
Ik duim met al m'n vingers en tenen dat je een paar dagen naar huis mag!

In mijn snowboardschoen heb ik nog een pak sneeuw gevonden, die krijg je van me!

SUCCES!!!

dikke dikke kus
karlien (en steven)

Anoniem zei

lieve Lore,
ik wens je een heel fijne zondag, met je mama en papa, en al die lieverds om je heen. En niet te vergeten met je zotte poppebeesten. Maar die komen ook maar tot leven door JOU***
Het zonnetje schijnt vandaag! Zo buiten, zo binnen, ik wens je haar straaltjes toe, intracardiaal (vraag daar maar uitleg over aan je opa en omi)
Wil je mama en papa een hartelijke groet overbrengen,
en voor jou: wuifwuif
ook van Han en Youri

kris