zaterdag 10 maart 2007

weekend !

dat het weekend begint, dat is hier zeer goed te merken. zo rustig! hierdoor heb ik, mits een korte ontbijtpauze, geslapen tot bijna acht uur.

ook het aantal witte jassen is drastisch gedaald. dit kan nog wel eens een aangename dag worden. alhoewel ik mijn portie leed al heb gekend. mama en papa hebben de klevertjes met de draadjes voor de monitor van mijn klein teer lichaampje moeten peuteren. aiaiai!

ben vandaag iets actiever dan gisteren. toen heb ik veel geslapen. ik heb ook bloed gekregen, een hele zak. dat geeft nogal nen boost. precies een vitaminekuur. ik had het nodig.

in combinatie met de bloedplaatjes die ik eergisteren heb gekregen, kan ik er weer even tegen.

tot nu toe nog geen koorts gehad. gelukkig maar.

maar om sterk te blijven moet ik wel goed blijven eten. en dat lukt niet altijd zo goed. ik vraag wel om 'flesj' en 'kaasj', maar als het dan voor mij staat, heb ik er plots niet zoveel zin meer in.

tot nu toe blijf ik wel mijn blije vrolijke zelf.

oh ja, ik heb ook een webcam gekregen van bompapa. op die manier kan iedereen die dat wil me af en toe eens live zien (via msn - messenger, iemeel van papa: benneman77@hotmail.com)

dada

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lore, o-oma heeft reeds je berichtje gelezen. Maak er een fijn weekendje van en probeer toch maar goed te eten zodat je vlug onze oude gezonde Lore kan zijn. Je foto op de blog is zeer mooi !
Vele kusjes en tot later.
O-oma.

Anoniem zei

Goeiemorgen Lore!
Ik ben net met mama je website aan het uitpluizen, leuk hoor, met al die mooie foto's!!
Hopelijk blijft je weekend minder wit en anders...je hebt hier al veel goeie raad gekregen he! :-)
tot gauw!!
Oone oftewel een Dol Smetje
xxx

Anoniem zei

Dag Lore!

Hopelijk kan je een beetje wennen aan toch wel een rare omgeving voor jou... Gelukkig zijn je mama, papa en je vriendjes daar om alles zo aangenaam mogelijk te maken! Ik zal je blog alleszins blijven volgen want ookal ken je me niet goed toch ben je in mijn gedachten...

Wordt maar snel beter zodat je de wereld kan gaan verkennen!

Dikke knuffel,
Judith

Anoniem zei

dag Lore

Toch wel fantastisch al die berichtjes ...Leuk wat je mama en papa toch doen voor jou, ze zien je dan ook ontzettend graag en kijken zeker uit naar de thuiskomst
van hun toch wel een fantastisch dappere meid! Laat ze maar eens zien hoe sterk je bent!
Geniet nu maar van je weekendje zonder al die witte jassen. Binnen kort kom ik nog wel een keertje aan je venstertje piepen ...

Dikke kus
Tante Kristine

Anoniem zei

Hey Ellen, Ben & Loreke,

Prachtig dat we jullie elke dag mogen volgen. Bedankt hiervoor!
Jullie liefde voor elkaar is in elke zin en in iedere foto te 'voelen' en dat is het heerlijkste, beste medicijn!

Heel veel genezende, liefdevolle universele energie van ons hier allemaal!

Warme knuffels, dikke kus!

Tante Stien & Co.

Anoniem zei

Dag Loreke, Ellen en Ben,
Hier in Drongen vinden wij het super op deze manier Loreke een beetje te kunnen volgen. Eva zal wat boekjes opsnorren over Plons de gekke kikker (gelukkig niet die voor onder Lorekes arm)en Pingu de pinguin (vindt ze misschien wel leuk). Een dikke kus van Tante Mich, nonkel Jan, Simon&Eva.

Anoniem zei

Gedicht!

-Lijmen-

Ik had drie beestjes,
drie beestjes van steen.
Een vogeltje,
Een veulentje,
Een varkentje.

Ze zijn gevallen.
Ze braken stuk.
Ik heb ze gelijmd.
't is bijna gelukt.

Ik heb drie beestjes,
drie beestjes van steen.
Een volentje,
Een veukentje,
Een vargeltje.

(Joke van Leeuwen)

Dikke kussen van Kaat, Oscar en Maarten!