dinsdag 20 maart 2007

vakantie

jullie zullen wel reuzebenieuwd zijn naar de bloedwaarden die de dokter(s) mij gisteren hebben meegedeeld. ik weet dat ik dat toch was.

ik zal jullie een korte samenvatting geven van het medische exposé: alles ok!
dat wil natuurlijk niet zeggen dat mijn bloedcellen nu rustig kunnen relaxen, nee nee. er moet nog hard gewerkt worden deze week. van zodra ik 500 neutrofylen heb, mag ik naar huis. zoveel heb ik er nu nog niet, dus...

ook mijn gewicht moet in orde zijn, opdat ik mijn koffers hier mag pakken. daarom gisteren veel gegeten. het lijkt hier soms wel dweilen met de kraan open: mijn darmen zijn niet helemaal zoals ze zouden moeten zijn. daardoor komt mijn eten er bijna rechtstreeks terug uit.
hoe kan ne mens dan verdikken?

ik hou jullie alleszins op de hoogte.
duimen dat deze week alles in orde komt, zodat ik volgende week hier even weg kan.
ik heb wel nood aan wat vakantie...


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lore, Ben en Ellen,

zeer blij te zien dat alles oké is !
Ik duim alvast met mijn 2 duimen dat je volgende week naar huis mag ! Hoe ik nu ga koken en werken weet ik nog niet maar we vinden er wel wat op.

Groetjes
Lieve Dewettinck

Anoniem zei

dag leukerds daar..

het is echt leuk om te zien hoe jullie samenspannen om die welverdiende vakantie te winnen en jullie binnenkort de witte jassen kunnen uitwuiven

ik duim zeker en vast mee met Lieve

tante kristine

Anoniem zei

Hey Loreke,

Hier in Drongen gaan alvast 8 duimen de hoogte in om jou naar huis te krijgen en lekker met mama en papa te genieten ZONDER de witte jassen !

Veel liefs en kusje van tante Mich, nonkel Jan, Simon en Eva.

Anoniem zei

goed zo, Lore. Nog effkes doorbijten en je hebt je welverdiende vakantie echt wel verdient. Hopelijk draait uw kraantje vlug dicht dat je wat verdikt anders zal ik je wel wat van mij geven en komen er gauw wat neutrofylen bij zodat je eens lekker kan genieten van je eigen bedje zonder die witte jassen van al die dokters. Zo'n flinke doorzetter dat je bent.

Anoniem zei

Dag lieve Lore, Ben en Ellen,

Wij duimen ook alvast mee en denken veel aan jullie, en hopen ganser harte dat jullie eens samen thuis mogen zijn volgende week. Aftellen maar!
T.Lut en N.Luc

Anoniem zei

Dag lieve Lore,

wij zijn ook met 2,5 aan 't duimen dat je rap eens naar huis mag! Even weg van alle die stoute witte jassen...

Hou je taai meid, en voor je 't weet staan alle voorwaarden op een rijtje aangevinkt en mag je mee naar buiten met mama en papa!

Dikke zoen van Claudine en Peter

Anoniem zei

dag lore en mama en papa,

vind het tof dat we jullie alle dagen kunnen volgen, ik duim zeker mee zodat jullie eens een weekje weg kunnen. Dikke zoen van Ann, vele groetjes van Laurens, Silke en Lara. Lara is jarig vandaag, ze wordt 9 jaar en ze krijgt vandaag ook veel cadeautjes, leuk ,hé.
Tot nog eens, doeoeoi

Anoniem zei

Hoi lief klein loreke,

Hoe is 't ermee ?
Ik hoor van je bonneke en ik zie het op je mooie fotos dat je altijd zo mooi kunt lachen.
Geloof me meid, dat is de beste genezing.
Hou er zeker en vast de moed erin hé, lief meisje.
Ik geef je alvast dikke knuffies en hele vele dikke zoenekes.
Alvast vele groetjes aan je mama en papa.
Vanwege Christine (bureau geboorten)

Anoniem zei

Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, ...

chris smet zei

Dag kleine meid,
Hoe je er weer zit bij te lachen.....! Vele kindjes kunnen van jou nog wat leren. Zie maar dat je volgende week een tijdje met vakantie kunt...Velen zullen gelukkig zijn je nog eens thuis te weten. Spaar maar verder voor je neutrofylekes. Beetje eten, beetje slapen, en klein beetje kk doen, dan verzwaar je beslist. We duimen voor jou hoor, en doe veel lieve groetjes aan mama en papa.
Overgrootnonkel Chris en Trees

Anoniem zei

Lieve Lore, Ben en Ellen,

Ook wij duimen mee met alle andere duimen dat de darmen nu al vakantie nemen zodat je vlug op gewicht komt en de bloedwaarden ok zijn en dat je eindelijk nog eens in je eigen bedje kunt slapen. Ook voor mama en papa zal het deugd doen.

Zes duimen in de lucht voor jou!
liefs,
Cindy, Stefan en Twan.

Anoniem zei

Dag lieve Lore,

Ik zag jou nog maar enkele keren en toch heb je met je guitige glimlachje ook mijn hart reeds veroverd. Vandaar dat ik regelmatig hier jouw verhaaltjes kom lezen, zo kom ik toch iets te weten aangezien jouw grote achterneef in Denemarken vertoeft.
Ik ben er zeker van dat je enorm vertroeteld wordt door je lieve mama, papa, die oma’s en opa’s, jouw Nijntje en nog zoveel anderen. Ook hier wordt heel vaak aan je gedacht.

Liefs,

Stefanie

P.S. Hopelijk mag je heel snel je koffers pakken. Ik duim mee!

Anoniem zei

Lieve Lo,

Zoals jij vooruit gaat, dat kan bijna niet anders dan dat je binnekort even vakantie krijgt! Jij zit daar zo weer lollig te lachen, vraag mij af wat een smoelen papa of mama aan het trekken zijn :-). Keep on smilling, Lo, zo jaag je alle vieze beesten en andere rare dinges weg! t Is cliché vandaag, maar wij duimen ook mee met de ganse bende hierboven!

Dikke kus, Lore, Ellen, Ben en Babyboeleke xxxx Lies

Anoniem zei

Hoi, lieve Loreke !

Ook wij willen op de eerste rij staan om voor jou te supporteren,go,go,go,go!!!!Wat zou het fantastisch zijn als je volgend weekend naar huis zou mogen gaan, we hopen het van harte.
en dat is bijna de laatste keer met z'n drietjes want straks zijn jullie met z'n viertjes!!Joepie
Veeeeele groetjes

Tante Mieke en nonkel Jan

Anoniem zei

kiekeboe,

EN...Ja...ook wij willen niet ontbreken in het duimen zodat je volgende week eens lekker kan genieten van alles rondom jou !
Dus vanuit Landegem duimen we met onze dikke duimen !!
Duim van Claude, Duim van Evelien, Duimpje van Lennert en duimpje van Corneel...

Anoniem zei

Hey Lore

Blijkbaar gaat het al een hèèèèèèèèèèèèèèèèl stuk beter ............van mij mag je seffens in vakantie, en als die vervelende witte jassen je niet seffens laten vertrekken stel ik voor om het kindersyndicaat in te roepen. In de kliniek of nie.....iedereen heeft recht op vakantie

Doe de groetjes aan je mama en papa en doe zo verder

Anoniem zei

Hey Schatten daar allemaal!

We duimen van harte mee dat de koffers gepakt mogen worden voor een paar fijne dagen naar het thuisfront!

Knuffels!