donderdag 8 maart 2007

veranderingen

dag allemaal,

Er is vandaag weer heel wat gebeurd.
Ben wakker geworden om kwart na zes,
flesje gedronken,
beetje bij papa verder geslapen,
post ontvangen: mijn eerste laptop (foto volgt) gekregen van tante paula en nonkel freddy,
mijn eerste stapjes in mijn kamer gezet: niet gemakkelijk, beetje onzeker.


het is dan ook heel lang geleden dat ik nog gestapt heb. maar zolang mama in mijn buurt blijft, kan ik toch een beetje op verkenning.







badje genomen: niet zo leuk als gedacht.
mama en papa moesten wel voorzichtig zijn met mijn grote plakker.
daarna snel afdrogen en aankleden...
ben hierdoor wel eens in een ander deel van de kamer mogen komen

soepje gedronken in mijn nieuwe stoel.


ook mijn kamer is helemaal nieuw ingericht. helemaal Feng shui.
meer ruimtegevoel. plaats voor een speelmat...
joepie

moe van de inspanningen dutje gedaan... Zzzz

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Lore ziet er goed uit.

groeten, wim

Anoniem zei

Goede middag mijn klein suikerboontje

Wat was ik alweer een beetje blij met de foto van de dag!!
Wij oudjes leren alle dagen van de aller kleinsten, je doet ons telkens weer lachen!

Zeg aan uw moeder... dat ze het kalmkes doet,ze genoeg rust, eet, en je weet wel hé!! Naar u zal ze zeker luisteren.
Geef nen dikken toes aan papa mama broer of zus

knuffel knuffel
Bonneke

Anoniem zei

Hallo lieve meid,
Echt fantastisch die blog van jou, zo kunnen we telkens we aan jou denken (en dat is elke dag) even gaan kijken en lezen hoe het met je gaat.
Genees snel zodat je kan gaan spelen en ravotten met onze Jaro.
En zoals het onze
Jaro met zijn liefste lachje zou zeggen...arrreuh.... en dat heeft zoveel betekenissen.
Magda en Gilbert

Anoniem zei

hey Loreke! Hoe gaat het met mijn dikke vriend? ik heb gezien dat jij daar heel erg flink bent en hoor van bonneke en mama ook veel goeds van je!Thuis, bij bonneke wacht er een knuffelbeer op je! die heb je van mij gekregen! Hij wacht daar op je om met je te kunnen spelen, maar hij heeft in mijn oor gefluisterd dat je eerst helemaal moet genezen! Wordt maar snel beter hé meisje want ik mis mijn speelkameraadje! dikke zoen van u grote nicht Mieke xxxx ("pppssst", zegt de knuffelbeer.." geef haar van mij ook maar een dikke knuffel en zoen!!")

Anoniem zei

Dag lieve Lore,
Proficiat met de goede resultaten - je moet weten dat ik reeds 2 maal een berichtje gestuurd heb maar ik en techniek gaan niet samen -blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan-
weet dat ik alle dagen uitkijk naar je foto van de dag en je allerlaatste nieuwtjes;
Bonneke houdt mijn ook op de hoogte hoor!!
een dikke kus en zo verder doen hé flinke meid
ook de groetjes aan je mama en papa
claudine (bureau geboorten)

Anoniem zei

dag Lore lieve meid,

Ik ben blij dat ik van je bonneke nu ook je dagboek mag volgen.
Hou de moed erin, tegen de tijd dat de bomen weer vol blaadjes hangen en je kleine broer of zusje is slaap je terug in je eigen bedje thuis.

Dikke toes
Britta (een collega van de bureau geboorten)

Anoniem zei

Lieve Lore, Ben en Ellen
Om de koelte te bewaren effe nog een koel gedichtje!
dikke dikke knus

IJSBEER gedicht

er zit een ijsbeer

in onze koelkast, meneer.

Hij vindt het buiten te warm weer.

Hij zit oververhit

met zijn snuit in het fruit

met zijn kont kilo’s zwaar

op het vlees en het vleeswaar.

Hij zit met zijn poten

aan onze kaas, onze noten.

Hij eet macaroni

en vreet van de rijst.

Hij slurpt van de melk

en hij likt van het ijs.

Hij brult, grauwt en gromt

als je aan de koelkast deur komt.

Ik houd het niet uit

met dat enge geluid.

Hij is ons een last

die ijzige beer in de poolkast.dicht