zondag 18 maart 2007

mastellen

Een kikker, een groot woordenboek en een leesboekje. dat is mijn aanwinst sinds gisteren.
in de namiddag bezoek gehad van mijn nonkel tom en tante birgit. en van jimmy.
da's leuk! want bezoek = kadootjes.
ik begin dat ondertussen te kennen. als er witte jassen binnenkomen, steek ik mij weg. maar als er zwaaiende mensen door de deur wandelen, steek ik automatisch mijn handjes uit. ge kunt maar proberen.
die woordenboek zal nog van pas komen. ik voel het!
mijn bibliotheek begint hier uit zijn voegen te barsten.

vannacht heel goed geslapen. en deze ochtend mastellen gegeten, zoals een echte gentse op zondag. tussendoortje van rijstkoekjes en kaasj.
zo gaat ie goed! weer 200 gram bij.
nog 250 gram en ik zit aan mijn streefgewicht!
nog even doorbijten!

ik wens jullie allemaal ne rustige zondagse zondag.
geniet ervan!
Siësta !

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Super Lore!

Als ik kon gaf ik je 250 gram van mezelf...

dikke kus

kristof

Anoniem zei

Kadootjes?!!!!

dan zullen we dringend toch eens moeten kijken wat voor moois je al allemaal hebt liggen!

en die mastellen,
dat wil ik wel eens zien,
ik had er geen idee van dat die dingen nog bestonden!

veel plezier op je siëstazondag!

dikke zoen uit ledeberg,

veerle

tot gauw!

Veerle

Anoniem zei

Kadootjes?!!!!

dan zullen we dringend toch eens moeten kijken wat voor moois je al allemaal hebt liggen!

en die mastellen,
dat wil ik wel eens zien,
ik had er geen idee van dat die dingen nog bestonden!

veel plezier op je siëstazondag!

dikke zoen uit ledeberg,

veerle

tot gauw!

Veerle

Anoniem zei

Dag Lo!
We volgen je verhalen op de voet...wat kan jij het allemaal leuk en mooi formuleren seg!
Een grote winnaar in een klein, fijn lichaampje...we bewonderen je hoor!
Ik heb deze nacht van je gedroomd, eind goed, al goed!!
Veeeeeeel liefs en tot heel binnekort!
Dikke zoen van tante Els (ik mag toch tante zeggen?!), warme knuffel van nonkel Dominique en een lieve glimlach van je nichtje Oone

Anoniem zei

Goooooo Lo, goooooo, gooooo, gooooo!!!!!!... en dat je nog veel mastellesiëstakadozondagen mag krijgen....ZONDER witte jassen!

groottante (hmhm) Lies

Anoniem zei

Hé lieve Lore,
Via je bompapa kreeg ik je adres!
heb alles al gelezen, en vind jou een heel flinke meid!! hou vol! zoals jij een vechter bent, komt alles in orde! zeg maar aan je mama en papa dat ze eens aan Celine denken! ze heeft alles net als jij moeten doormaken en is nu een frisse, stralende jonge vrouw van 23 jaar!! je bobonneke en ik hadden al een hele tijd geleden afgesproken dat we met ons kleindochters, dus jij en Maité, eens naar tBraemhof zouden gaan, een ijsje eten en op de speeltuin, dus ik reken er op dat je weer gauw een fitte gezonde meid wordt hé! zelfs je broer of zus zal al kunnen meegaan hé!!
ik en Maité kijken er al naar uit hoor!! geef een dikke knuffel aan je mama en papa en van mij krijg je een dikke zoen!!!
vanaf nu volg ik iedere dag jouw leventje en ik kijk ook uit als je vertelt of je een broer of zusje hebt! en van mij krijg je voortaan ook regelmatig een berichtje. Dikke zoen en laat die witte jassen en prikjes maar niet storen!
Annie

Anoniem zei

hey 'Lo':

Tis hier weer eens u "nichtje" Mieke! Je bent al een beetje aangekomen heb ik gelezen, dat is reuzeflink van je! Ik ben nu ook een beetje ziek en moet deze middag bij de dokter, ja.. zo één met een WITTE JAS!(beikes!)Kheb ook gelezen dat je een mastellen-eterke bent, ik werk in een bakkerij in het weekend en zal er voor jou eens een paar meegeven met bonneke!En die 250 gram die er nog bijmoet, dat is niet veel hé dus eet maar veel "kaasj" en mastellekes!!:) En hoe gaat het met kikker?en je woordenboek? En hoe gaat het met jouw mammie, en jouw broer of zus? 'Lo', ik ga je dan es laten want jah ik ben groter dan jou en moet nu eenmaal nog heel veel huiswerk doen want anders zal ik nooit een goede kleuterjuf worden. Heeeeeel veel groetjes en zoentjes aan mams, paps, 'bonneke', 'boppa', 'liesj', en nonkel tompie!' tot hoors!xxx

Anoniem zei

Hé lieve meid, papa Ben en mama Ellen,
ik vind het super tof iedere dag jou te kunnen zien en te weten hoe je je voelt. ja vandaag heb je dus weer die witjassen gezien, en dat is waarschijnlijk niet altijd zo leuk! maar ik vind toch dat jij je super kranig gedraagt hoor! dus proficiat!!! als buur van je bonneke leef ik erg met je mee, en dus kijk ik ook iedere dag naar jouw berichtje! niet vergeten te vertellen als je grote zus bent geworden hé!!
En ik las het al bij andere mensen die jou graag zien dat je een paar gram of kilo's moogt hebben, awel, van mij ook hoor!!!! kheb er toch een paar teveel!! en vergeet het niet, eens je deze ambetante periode achter de rug hebt gaan jij, bonneke , ik en Maité, en je broer of zus en zelfs mama samen naar tBraemhof!! dikke zoen van Annie