zondag 25 maart 2007

nu

"hoe is het met uw bloed?"
dit is geen vraag die je in het dagelijks leven vaak gesteld wordt, veronderstel ik.
hier op de afdeling is het nochtans schering en inslag.

en op die vraag kan ik dan fier het antwoord geven:
"met mijn bloed gaat alles goed, dank u."

ik hoop dat ik nog lang dat antwoord kan geven. zodat ik snel een nachtje in mijn eigen bed kan slapen.
ook de weersverwachtingen zien er hoopvol uit.
voor gisternacht en deze ochtend, schommelingen rond de 36,5°.
ook voor de komende dagen zou deze trend blijven verderzetten.
ik blijf alleszins toch kritisch voor de voorspelling.

Soit, het nu is goed.
en meer moet dat nu niet zijn.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

je doet dat uitstekend, flinke lore. doe zo voort. Lisa en Bart

Anoniem zei

dag Ben, Ellen en allerliefste Lore

Al ben je nog zo klein, je heb GROOT gelijk, "meer moet dat niet zijn"...geniet ervan !
En let op! de lentezon zal gans de week bij jou blijven....
groetjes
en dikke knuffel
Tante Kristine

Anoniem zei

dag lieve schat,

proficiat, je doet het toch zo goed.

ik denk dat jij daar het zonnetje van het ziekenhuis bent.

dikke knuffel van
tante paula en nonkel freddy en de rest

Elfie zei

Dag Lore,
ik ben heel erg blij dat het beter met je gaat!! We denken aan je en geloven dat je gauw weer thuis zal slapen bij mama en papa...

Dikke zoen,

Elfie.
Agnes en Roland.

Elfie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hé Lore,
Prima dat het nu weer de goede kant uit gaat!
Droom maar af en toe van je ijsbeer en dan blijf jij lekker fris!!!
dikke knuffel voor jullie alle vier!
jaja, het duurt niet lang meer hé , dan zijn jullie met vier!!
Annie