maandag 19 maart 2007

geen nieuws

geen nieuws, goed nieuws. dit wordt in de volksmond wel eens als waarheid aangenomen.
awel, dan heb ik goed nieuws.
gisteren heb ik genoten van mijn lazy sunday afternoon, in het gezelschap van mijn omi en opa.
en ook des avonds heb ik het ervan genomen.
bonneke is blijven overnachten, zodat mama en papa eens samen konden genieten van hun lazy sunday evening. waarschijnlijk zullen ze zijn gaan eten en daarna nog een pousse cafétje ergens bij kaarslicht.
ik kan me vergissen maar het leek er sterk op dat mama haar buik deze ochtend meer gegroeid was dan anders.

vandaag is het maandag. degenen die mijn agenda een beetje in de gaten houden, kunnen al raden waarop ze me straks zullen trakteren: een nieuw verband voor mijn katheter.
ik heb een goede nacht gehad, ben blij gezind opgestaan en dus klaar to kick some ass. dus laat maar komen.

vanmorgen ook nog mijne tap eens opengedraaid. bloedwaarden zullen deze namiddag geweten zijn.

hoe mijn bloed aan het evolueren is, hoe mijn gewicht aan het stagneren is, welke verrassingen de witte jassen vandaag nog allemaal in petto hebben, dit alles en meer lees je morgen.
same place, same lo.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil muziek
ik wil mijn plaatje
knop omhoog
knetterhard
knop naar voren
Wil je mijn muziek niet horen?
Dan neem ik mijn stil-zijn-oren

Daaaag lieve Lore

Anoniem zei

Hey Lore,

Wat zie je er cool uit met je hoofdtelefoon.
Goed te lezen dat je na een goede nachtrust er weer tegen aan kunt. Laat ze maar eens zien hoe flink en sterk je bent.
Nog even en je bent een grote zus.

Ben en Ellen,
We denken ook veel aan jullie en van zodra het mag/kan willen we jullie zeker nog eens zien.
Hoe jullie goed !

groeten,
Cindy, Stefan en Twan

Anoniem zei

Hey DJ!

ik heb je gezien vandaag,
tof!
want het is daar best gezellig.
Kan ik me eindelijk ook een beeld vormen van je nijnmakker,
in het echt nog groter dan in je verhalen!!

rock it, girl!

zoen,

Veerle

Anoniem zei

Dag Loreke,
Speciaal voor jou een gedichtje:

Geluk is geen kathedraal
Misschien een klein kapelletje
Geen kermis luid en kolossaal
Misschien een carrouselletje
Geluk is geen zomer van smetteloos blauw
maar nu en dan en zonnetje
Geluk dat is geen zeppelin
't is hooguit 'n ballonnetje

en nu maar hopen dat er vele ballonnetjes komen hé...

ben al benieuwd te lezen hoe het met je bloed en gewicht gaat...en indien het zou kunnen zou ik je van dat laatste graag wat geven, want daar heb ik geen te kort aan.

hou je goed, jij kleine supermeid!
Chantal, van Tom, Chantal, Wout, Tine en Febe

chris smet zei

Dag klein DJ'tje,
Waren het leuke liedjes in jouw hoorluidsprekertje? Blij te vernemen dat de mastellekes goed hebben gesmaakt...Hopelijk heb je morgen goed nieuws en dan ben je weeral een stukje verder.Lieve kus van je overgrootnonkel Chris en Trees.

Anoniem zei

jippie DJ lo is in tha house!

Leg voor mij maar eens het liedje "klein konijntje op."

een swingende Kristof

Anoniem zei

Dag " lo " mama Ellen en papa Ben,


Onze twee kapoentjes liggen in dromenland en dus heb ik even de tijd om in je dagboek te snuisteren...en te genieten welke belevenissen je iedere keer weer aan ons laat weten...( BRAVO aan de persoon die alles op zo'n leuke manier weerschrijft...) Hoe dan ook wij denken aan jullie en zijn al benieuwd naar wat je ons morgen te vertellen hebt...

Lieve knuffel,
Claude en Evelien
en droomkusjes van Lennert en Corneel.

Anoniem zei

Dag lieve, dappere meid!

Je bent goed bezig! Blijven vechten tegen de beestjes! Leuke fotootjes trouwens... Maar das waarschijnlijk omdat jij zo'n knappe meid bent!

Doe de groetjes aan je trotse mama en papa!

Dikke kus,
Judith & Gert

Anoniem zei

Lieve Lore, papa Ben en mama Ellen!
het doet deugd iedere dag de belevenissen van jou te kunnen volgen! proficiat aan mama en papa!
als buur van bonneke, en net als zij een trotse grootmoeder leef ik heel intens met jullie mee!
Vandaag heb je dus weer die witjassen gezien, en dat is dus allicht niet zo leuk!
maar jij bent zo flink dat je er in slaagt steeds een glimlach op mijn gezicht te toveren!
doe zo voort meisje, en onthou maar dat wij samen met Maité, jouw kleine broer of zus, bonneke en...
eens naar tBraemhof gaan!
En vooral, vergeet niet te vertellen als je kleine broer of zus geboren is hé!! dikke zoen van Annie