woensdag 21 maart 2007

lente

goeiemorgen iedereen,

ik ben blij met alle duimen die jullie collectief in de hoogte hebben gestoken.
en ik kan ze gebruiken ook, want ik had gisteren een off-day.
mijn temperatuur bleef net op de medische koorts-grens zweven.
en mijn bedje werd iets meer beslapen dan anders. slapen kan zo'n deugd doen.

vannacht veel wakker geweest.
als je koorts hebt, krijg je vaker bezoek... van witte jassen.
en de kadootjes die zij meebrengen zijn meestal minder interessant: geen boekjes, knuffels of ander leuk speelgoed.

deze ochtend wakker geworden rond half zeven. regen buiten.
flesje helemaal leeggedronken (ze kunnen niet zeggen dat ik mijn best niet doe voor dat gewicht)
en dan begint opeens de zon te schijnen. de lente begint vandaag en er is niets zo goed om te genezen dan een vers lentezonnetje op uw gezicht.
heb er ook met grote teugen van genoten.
hopelijk jullie ook...

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Loreke,

wet je wat, het wordt mooi lenteweer volgende week. Ik denk dat dat speciaal voor jou besteld is. Pak maar al je koffertje.

Positief denken !Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..

Lieve

Anoniem zei

Goeiemorgen !

Een offday is gelukkig nog geen offjaar en met veel vallen maar terug weer opstaan komt een mens er ook wel ! Zeker als het een optimistje is zoals jij Loreke (je lacht ook altijd op je fotootje van de dag, SUPER).
Veel liefs,
tante Mich uit Drongen

Unknown zei

Hey kleine Lore,

Een extra grote tuk (westvlaams woordje voor schoonheidsslaapje) nu en dan eens tussendoor is samen met de eerste lentezon één van de beste remedies om te genezen. Ik heb het al van overal gehoord.
Geniet dus maar een beetje van dat zonnetje. 'Extra vitamientjes', zeggen ze.

Een knuffel,
Marjoleine

Anoniem zei

Deze duim op deze duim
Deze duim op deze duim
Deze duim op deze duim
en zo gaat al wat naar boven moet
....... naar boven !!!!!

Dikke knuffel aan jullie allen

Karoline (collega van uw bobonneke)

Anoniem zei

Lieve lieve Lore,
wat ben jij een flinke meid! OOk wij hopen dat je snel eens op vakantie mag naar huis, we denken elke dag aan jou en je mama en papa!
Een hele dikke knuffel ,
Els, David en de kindjes uit Brugge!

Anoniem zei

Dag Lore,

Alweer zo'n mooie, leuke foto van jou. Ik ben blij om je steeds zo opgewekt te zien.
Zeg maar eens aan de witte jassen dat het tijd wordt om een beetje te zonnen en een kleurtje op te doen.

Groetjes,

Katrien, Joel en kids

Anoniem zei

Lieve kleine Lore,

Ik hoop van harte uit de grond van mijn hart dat alles snel goed met je zal gaan. Vergeet nooit de vlinder in jezelf! Je komt er echt wel...Er zijn veel mensen om je heen die er altijd voor jou zullen zijn. Hopelijk doet ons 'dromenvangertje' z'n werk!
Dikke knufjes
Penny (collega van je lieve bobonneke) en mn kleine Ambertje (vandaag 2.5jaar)XXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

dag grote meid,
niets van aantrekken van één off-day - morgen zal het beter gaan neem dat maar van mij aan want wij duimen allemaal voor jou!!! Doe in elk geval de groeten aan je lieve ouders en weet dat we altijd voor jullie klaarstaan
vele dikke kussen (van op afstand)
Claudine (bureau geboorten)

Anoniem zei

een gedichtje van goeie ouwe mooie madam Annie
speciaal voor t schone gezin!
Dikke kus voor lore en gauw zon zon zon door het raam raam raam
kus
Kaat en co



Bah, zei het schaap Veronica, het regent pijpestelen!
Ja, zegt u dat warempel wel, zeiden de dames Groen,
’t is weer, om met z’n allen straks een erfenis te delen.
Die is er niet. Maar zullen we een spelletje gaan doen?

Hèèè, zei het schaap Veronica, hè, gaan we zakdoekleggen?
Nee, liever blindemannetje, zo sprak de dominee,
Dat Heft mij altijd Op, om ’t maar eens heel gewoon te zeggen,
wanneer ik blindemannetje speel, vergeet ik al het Wee!
Kom, zei het schaap Veronica, ik blinddoek u wel even.
Ziet u nou eerlijk niets meer? Hoeveel voetjes heb ik hier?
Eh, twintig, zei de dominee, nee negentien, nee zeven!
Gunst, zeiden toen de dames Groen, en ’t beest heeft er maar vier.
Daar liep de arme dominee te hijgen en te blazen.
Ik weet niet waar ik ben, riep hij. Is dit het fietsenhok?
Daar heb ik iets! Mejuffrouw, eind’lijk heb ik u te grazen!
Nee, zeiden toen de dames Groen, dat is de staande klok...
Ach werk’lijk? zei de dominee, wat kan men zich vergissen.
Wat is dit voor een wollen ding, is dit een vatenkwast?
Ja heus, het is een vatenkwast, dat kan bepaald niet missen!
Au, zei het schaap Veronica, u hebt mijn staartje vast.
Hoera! Hoera! U bent hem! juichte blij de dominee.
Ja, zeiden toen de dames Groen, maar eerst... een kopje thee.
Annie M.G. Schmidt