vrijdag 23 maart 2007

luid

gisteren ging het al veel beter met mij.
het kwik in mijn energiemeter steeg tot een zeer aanvaardbaar niveau.
de meter van mijn hongergevoel daarintegen bleef onderaan vastzitten. heb gisteren niet echt veel gegeten. gewoon geen honger.
had ook niet veel eten nodig om te kunnen lachen en spelen. vraag maar aan omi.

's avonds overviel me een gevoel. een gevoel van stilte. ik kon er niet tegen hoe stil het eigenlijk wel was. ik had nood aan lawaai, veel en vooral luid.
onder het mom van 'wat je zelf doet, doe je beter', heb ik mijn keel eens opengezet.
en als ge het doet, doe het dan goed. ik heb dat toch een uur volgehouden.
deze ochtend was mijn gevoel nog niet verdwenen. tot spijt van mijn mama.
een flesje melk spoelde het gevoel gelukkig toch weg.

even rust...

of dat dacht je maar, vrijdag: katheterdag.
nu gaven ze me wel een reden om te brullen. toch?

en daarna..

rust
en nu echt!

beloofd!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Lore,

Soms kan het zo'n deugd doen om eens de keel open te zetten. Laat je maar eens goed horen.
Hopelijk heb je vandaag meer honger zodat de weegschaal meer cijfertjes kan aangeven.
Lukt het nog voor je mama om met jou te spelen ? Het is niet lang meer,hé en je wordt grote zus.
We wensen je een goed weekend.

knuffel van Cindy, Stefan en Twan

Anoniem zei

Hoi Lo,

Wat ongelooflijk heldhaftig van je dat je die donut te slim af was. Hahaaa!

Nu rest je nog maar één motto:

keep cool!

En ja, natuurlijk, op jouw leeftijd hoef je nog niet aan je lijn te denken, hoor, dus laat je op dat vlak maar eens goed gaan (voor elke hap krijgt mama dan toch weer een seconde of tien stilte, ook, he, is dat geen deal?)

Een stroompje liefde en een dikke -zij het steriele- zoen van tante Rie.

Anoniem zei

Hallo lieve meid,

Ik heb vandaag van je oma gehoord dat we je kunnen volgen via dit fantastisch scherm.
Ik lees dat je een flinke meid bent.
Doe je best, lach die stoute beestjes weg en dan komt alles weer goed.
Ook veel groetjes aan mama en papa.

Een dikke knuffel

Tante Frida en Nonkel Laurent

Anoniem zei

Dag Lore,
Gewoon even laten weten dat je "duimclub" groter is dan je zelf wel denkt. Jouw omi heeft ons dit adres bezorgd en elke dag piepen we even hoe het met jou gaat. Jullie zijn een geweldig team, ik denk dat die "vieze beestjes" al wel weten met wie ze te maken hebben:een sterk leger, aangevoerd door Lore en omringd met een supermama en superpapa en een hele grote,lieve achterban. Wij duimen vanuit het verre Kuringen,
Groetjes van Patrick en Diane

Anoniem zei

dag lore en familie
ik hoor dat je veel lawaai kan maken en dat is soms wel nodig, dat kan deugd doen. Maar ik geloof dat het wel een beetje in de familie zit; Vraag het maar aan opa Bart, bompa,vake, pepe gentbrugge ... die kan ook goed zingen : kruip maar op zijn schoot dan kan hij samen met je zingen en hoort het nieuwe kindje jullie ook al.Jou web blogg is een goed idee en zo leer je mij ook nieuwe dingen
hopelijk komt er gauw een straaltje licht voor jullie allen
Lieve (collega muziekles van Bart)